niedziela, 20 października 2013

Trash skate


Wszyscy, którzy przemierzyli w ostatnim czasie galerie chyba zgodzą się z tym,
że koszule w kratę zawojowały jesienno-zimowe kolekcję.
 Dominują głownie czerwienie,granaty i czerń.
Jeśli chodzi o materiał z jakiego zostały wykonane wybór jest duży.
Zaczynając od bawełnianych przez szyfonowe po flanelowe. 
Także "jak kto woli,co kto lubi" :)

Koszulę,która znalazła się w mojej stylizacji kupiłam w sklepie internetowym TRASH.
Jak wspominałam w jednym z ostatnich postów dziecięce i męskie kolekcje nie są mi obce.
Owa flanelka drwala znajduję się właśnie w męskiej rozmiarówce.
Na ich stronie znajdziecie ją też w wersji niebieskiej,zielonej i szarej.
Idealna na koncert, do kina czy na uczelnie.

Zimóweczka , którą mam na sobie również pochodzi z tego sklepu.
To już moja druga na ten sezon ( uzależniają chyba bardziej niż snapy ).
Ciepła,fajnie wypełniająca out-fit i rzucająca się w oczy.
Właśnie czegoś takiego szukałam!

Zapraszam do zapoznania się z ich kolekcja
 i śledzenia ich na bieżąco na fejsie : trash skate .

A teraz pod ten niedzielny wieczór
 Kendrick Lamar (Feat. Mary J. Blige)- Now Or Never 
Dzięki za komentarze,like'i i wsparcie :)

















skóra - mango
koszula - trash skate
jegginsy z gumką w pasie - pull and bear
torebka - h&m
czapka - trash skate
pierścionek - h&m
zegarek - prezent
buty - allegro sklep gaudy shoes

6 komentarzy:

  1. super zestaw,chcemy częsciej posty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podasz link do strony/sklepu w którym kupowałaś buty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy kliknąć na sklep gaudy shoes pod postem :)

      Usuń
    2. faktycznie, nie zwróciłam na to uwagi, wybacz ;)

      Usuń
  3. fajna stylizacja i piękna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń