wtorek, 11 lutego 2014

Reflection

"Moda, w której nie można wyjść na ulicę, nie jest modą"
Coco Chanel

W ostatnim czasie dostaję od Was na ask'u różne zapytania odnośnie bloga.
Czym dla mnie jest,z kim współpracuje,na jakiej zasadzie to wygląda oraz odnośnie stylizacji.

Prowadzenie bloga jest dla mnie przyjemnością,
nie pracą, a wręcz przeciwnie oderwaniem od codziennych spraw.
Mam przy sobie ludzi, którym też to sprawia "frajdę" i pomagają mi przy jego realizacji.
Jest to np. firma  Creativemotion Video&Media Group
czy moje przyjaciółki,których pasją jest fotografia i obróbka.
Nie mam zamiaru "przebierać" się na bloga czy ubierać tylko w komercyjnych markach.
Owszem posiadam kilka rzeczy zakupionych w sklepach internetowych,
ale to z czystej chęci ich posiadania,a nie pokazania się w nich specjalnie tu.
Na dzień dzisiejszy nie współpracuję na stałe z żadną firmą,
a treści udostępniane przez jakąś markę same czasem są dla mnie miły zaskoczeniem :)
Pozwala mi to wtedy na dotarcie do większej ilości osób,
gdyż FACEBOOK od jakiegoś czasu zmniejsza swój zasięg.
Moje stylizacje noszone na co dzień są jednak ze znanych wszystkim sieciówek,
do których ma dostęp każdy i znajdują się w rozsądnych cenach.
A czemu założyłam Ms.Madlen ?
Odpowiedz kryje się w pierwszym poście.
 Także jeśli ktoś śledzi moje poczynania od początku ten ma tego świadomość.
Jeśli natomiast nie zachęcam do poświęcenia kilku minut
i sprawdzenia dotychczasowych wpisów.
W każdego z nich włożyłam dużo pasji serca i czasu.

Chciałabym za kilka lat otworzyć stronę w internecie i przy kawie oraz kawałku dobrej muzyki powspominać co udało mi się dokonać i jaką miałam "zajawkę" w wieku tych 20-stu lat,
tak po prostu.

Życzę dobranoc  :*








 skórka - mango
sukienka - h&m
buty - stradivarius
torebka - cropp
dodatki - granashop

13 komentarzy:

  1. Wszystko bardzo fajnie, ale strasznie dużo literówek, brak znaków interpunkcyjnych. Bardzo ładne zdjęcia, ale post czyta się fatalnie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem powyżej, same stylizacje i zdjęcia nie wystarczą, bloga trzeba jeszcze umieć poprawnie i ciekawie pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic specjalnego

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnemu to we wszystkim ładnie :-) Fajny styl, ale jeszcze ładniejsza fryzurka. Pozdrawiam i życzę samych sukcesów w dalszym tworzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebrzydka z Ciebie dziewczyna, ale sposób wypowiedzi (konstruowanie zdań) i błędy interpunkcyjne są na poziomie co najmniej gimnazjalnym, przez co nawet ciężko zrozumieć o co dokładnie Ci chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytając te komentarze na twarzy pojawia mi sie usmiech. Wasze komentarze sa zabawne. Takie uwagi raczej powinniscie pisac na priv. A co do ortografii to albo jestescie polonistami za zboczeniem zawodowym albo ludzmi ktorzy na sile staraja sie udowodnić komuś ze sie pomylił. Nie widze w takim czyms sensu. Kazdy jest tylko czlowiekiem a pomylki sie zdarzaja kazdemu;) Jesli jestescie tacy troskliwi to napiszcie na priv ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie. Jeśli macie jakieś zastrzeżenia z tym związane to piszcie na prv., a nie spamujecie pod postami. Moze i jest kilka małych błędów, ale każdemu sie mogą zdarzyć. Wiec troche wyrozumialosci ludzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkia blogerka a buty to dowaliłaś jakbyś lustra w domu nie miała !! pozdro

    OdpowiedzUsuń
  9. https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1/1902770_747168088627542_2063257179_n.jpg Ja jebiet

    OdpowiedzUsuń
  10. dawno kupowałaś tą skórkę z mango? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam.
    Z niecierpliwością czekam na dalszą część bloga :)
    Myślę, że będzie równie fajna jak do tej pory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń