niedziela, 11 maja 2014

Levi's/Mustang/Big Star and YES

Dzień dobry!

Zachęcam do polubienia fanpage'u Galerii na facebook'u,
który mam przyjemność prowadzić :)
Cały czas powstają nowe zakładki,konkursy i wydarzenia.
Sprawdźcie sami!


---> klik Galeria Korona Kielce


Dziś chciałabym Wam zaprezentować odzwierciedlenie mojego ulubionego look'u.

Propozycja od salonu Levi's,Big Star,Mustang
- Salon w Galerii Korona na poziomie 1.






Na potrzeby sesji została wypożyczona biżuteria marki YES.
- Salon w Galerii Korona  na poziomie -1 



Kolekcje wiosna/lato 2014

Jeansy typu boyfriend, luźny top, torba na ramię i skórkowe sandałki,

które nadały całości nieco miejskiego szyku,zgodzicie się ze mną? :)








top - big star
jeans/bag/boots- levi's
belt - mustang


Jeszcze dziś możecie uzyskać rabat na powyższe ubrania w sklepach:



17 komentarzy:

  1. Wow super stylizacja To do mnie przemawia!

    OdpowiedzUsuń
  2. czy zmieniałaś buty przed samą sesją? bo widać odgniecenia od innych butów lub skarpetek, zadbaj o to, aby następnym razem zdjęcia były bardziej perfekcyjne. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak gdyz ubrania łacznie z butami były tylko wypożyczone ze sklepu na czas zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to co to za blog modowy, skoro wypożyczasz ubrania ? robisz biznes czy pokazujesz swój styl, bo to co robisz trochę się kłóci z tym co pisałaś na początku.

    OdpowiedzUsuń
  5. współpracując z Galeria dostałam takie zlecenie,a poza tym nie otrzymuje żadnego wynagrodzenia z tego tytułu...
    Pokazuje nadal swój styl przez to,że sama je wybieram,więc nie rozumiem Twoje toku rozumowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ja rozumiem ;) bawisz się w manekina sklepowego, a nie w blogerkę pokazującą swój styl, bo co to za styl skoro w stylizacjach które ostatnio pokazujesz nie chodzisz na co dzień ? prowadząc bloga powinno się ubierać, a nie przebierać jak w Twoim przypadku, sorry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizację,które umieszczam na blogu są odzwierciedleniem mojego stylu na co dzień,
      ale oprócz tego podjęłam współpracę z Galerią Korona w ramach,
      której zobowiązana jestem do promowania na swoim blogu produktów sklepów znajdujących się w/w galerii.
      Każda taka sesja jest poprzedzona wpisem reklamującym..

      Usuń
  7. Super, że się rozwijasz :) i jak dla mnie to, że wykorzystujesz ubrania, które dostępne są w sklepach wcale nie działa na Twoją niekorzyść. Jeśli coś nie jest Twoje, wcale nie oznacza, że nie jest w Twoim stylu. I chyba nie trzeba wydawać milionów, żeby prowadzić bloga modowego? Chyba, że to jest wyznacznik? Bo żeby każdą stylizację zrobić zupelnie inną i oryginalną kilka razy w miesiącu to trzeba by mieć chyba ze trzy szafy... Magda potrafila sobie ogarnac okazję i chyba to właśnie boli poprzedniego komentatora. PS. W naturalnym makijażu chyba najbardziej Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z wpisem powyżej, nie widzę nic złego w wypożyczaniu ubrań ze sklepu, skoro sama je wybierasz. Pewnie nie założyłabyś czegoś, co by Ci się nie podobało. Aczkolwiek jeśli chodzi o moją subiektywną ocenę, to wolałam Twoje poprzednie wpisy, te sprzed rozpoczęcia współpracy z koroną. Konkretnych ubrań może nikt Ci nie narzuca, ale konkretne sklepy już tak, a to znacząco ogranicza wybór i pole do popisu. Stylizacja z tego wpisu jest bardzo nie w moim stylu i dlatego nieszczególnie mi się podoba, podobnie look promujący Hilfigera. Mam nadzieję, że nie ograniczysz się tylko do promowania sklepów z Korony, strasznie by było szkoda, bo z przyjemnością oglądałam zdjęcia z innych postów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) od poniedziałku wracam z nowymi świeżymi postami będzie coś na sportowo...jednak każdy ma jakieś prace do zrobienia

      Usuń
  9. Swobodny, miejski look , podoba mi się. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog. Mogę wiedzieć jakim cudem robisz foty?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko w sumie fajnie prócz tego, że to już blog reklamowy, a w dodatku nieprzychylne komentarze które są wyrazem czyjejś opinii zostają usuwane. Z tym też tak pewnie się stanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze więcej zazdrości poproszę :)

      Usuń
    2. Madziu, może warto rozważyć możliwość, że nie wszystkie krytyczne opinie wynikają z zazdrości i chęci hejtowania? Prawda rzeczywiście jest taka, że ostatnio głównym celem bloga jest reklamowanie Korony na każdym kroku. A to razi.

      Usuń
    3. Na tym polega moje reklamowanie Galerii Korona z pozycji blogerki.
      Jak na razie powstały trzy looki sklepów znajdujących się tam,
      które mnie o to poprosiły.
      Reklama o,której mowa nie wpływa na cel prowadzenia przeze mnie bloga,
      nadal wszystkie zamieszczane stylizacje były zgodne z moim stylem.

      Pozdrawiam :)

      Usuń