wtorek, 5 sierpnia 2014

PediLady

Połowa wakacji już za nami lecz nie należy zapominać, aby w te upalne dni chronić skórę przed słońcem filtrami UV
 czy pamiętać o odpowiedniej diecie, warto też zadbać o stopy.
Gdy temperatura sięga blisko 30 stopni
każda z nas stawia na wygodę i komfort zakładając klapki, sandały, koturny itp.

Ważne, aby prócz dobrania świetnego zestawu na co dzień,wieczór czy na plażę 
mieć piękne, zadbane stopy i pomalowane paznokcie.

Wizyta u kosmetyczki jest pewnie tym, co każdej Was przychodzi tutaj na myśl - mnie również.
Jednak po przejściu kilku salonów kosmetycznych
i usłyszeniu najbliższych możliwych terminów (2tyg.) i różnorodnych cenach (od 60 -100zł) 
postanowiłam sama spróbować zadbać o swoje stopy.
Wybrałam się więc do galerii na poszukiwania.

Pierwszą drogerią ,którą odwiedziłam był Super-Pharm.
Muszę obiektywnie przyznać, że szukanie nie zajęło mi dużo czasu, już przy samym wejściu zauważyłam reklamę PediLady.
Po paru minutach wertowania ulotek i rozmowie z konsultantką na temat ich produktu
zdecydowałam się na jego zakup.

Promocyjna cena zestawu to 130 zł(regularna 119 zł), mało czy dużo ?
Sugerując się tym, że wizytę u kosmetyczni należy odpowiednio powtarzać,
świadomość oczekiwania na wizytę i cała resztę
z ręką na sercu mówię zdecydowanie - cena jest NISKA.
Dodatkową niespodzianką okazał się otrzymany kupon o wartości 30zł ,
który zrealizowałam od razu na zakup lakierów do paznokci
również z linii Super-Pharm " Life " - być kobietą,być kobietą.


Zestaw składa się ze srebrnej główki obrotowej i 5 różnych pilników:

• piłowanie
• wygładzanie
• kształtowanie paznokcia
• wykonywanie drobnych zmian w kształcie paznokcia
• usuwanie skórek wokół paznokcia

Wielkim plusem jaki dostrzegłam w zestawie PediLady jest możliwość używania go na sucho bez wcześniejszego namaczania, co pozwala na oszczędność czasu.
Do tej pory nie byłam przekonana do tego typu urządzeń,ale muszę przyznać, że jestem zaskoczona!
Wykonanie pedicure(bez malowania paznokci) zajęło mi zaledwie 30 min.
Choć domowy pedicure nie jest 100% odzwierciedleniem wizyty w salonie kosmetycznym, ale widoczną zmianą.


Sądzę, z całą pewnością, że systematyczność oraz dodatkowy peeling stóp 
(który ja wykonałam dzień wcześniej) oraz ich nawilżanie pomoże w utrzymaniu efektu na długo.
Jeśli chodzi o lakiery do paznokci?
Kolory bajeczne, pędzelki ułatwiają malowanie, a jeśli chodzi o trwałość ? 
Moje paznokcie są w nienaruszonym stanie od równo tygodnia :)

5 komentarzy:

  1. jak dla mnie zbyt cukierkowe....

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zestaw mnie nie stać...ale po lakiery pójdę z pewnością :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ile kosztują paznokcie hybrydowe u dziewczyny, u której robisz?

    OdpowiedzUsuń