niedziela, 12 października 2014

Plny Lala


Cześć,
tym razem przygotowałam dla Was to
w czym ostatnim czasie czuje się najlepiej.
Stylizacja , która świetnie sprawdza się na słoneczne jesienne dni.
Jakość produktów marki PLNY LALA w skali od 1 do 10
 oceniam na " 10" !!!
Biorąc pod uwagę jakość wykonania,materiał i efekt po praniu. 

Zdjęcia powstały przy nowej współpracy z Ada.M Fotografia.
Jak oceniacie wykonanie ? Osobiście jestem bardzo zadowolona
i na pewno nie było to nasze ostatnie spotkanie :)
Pozdrawiam i dziękuje za obserwacje :*













sweatshirt - plny lala
pants - zara 
shoes - nike roshe 
sachet - diamante wear 
glasses - sin say

4 komentarze:

  1. klasyka najlepsza!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie sama stylizacja jest naprawdę świetna i ja również uwielbiam ciuchy z tej firmy. Zresztą już całkiem sporo ich posiadam i jak to kobieta - nigdy za wiele. Dziś już oczywiście odwiedzałam sklep PLNY LALA https://plnylala.pl/ i udało mi się namierzyć kolejny fajny ciuch.

    OdpowiedzUsuń