sobota, 22 marca 2014

Breath of fresh air

W tym sezonie zdecydowanie wygrywa BIEL !
Dlatego zdecydowałam się właśnie na zakup białych skórzanych spodni,
które wydają mi się mega praktyczne, 
podobnie jak kobaltowy top zaakcentowany złotym łańcuszkiem pod szyją.
Królować również będzie jeans, kolory pastelowe i pomarańcz.

Mam wrażenie,że wiosenne kolekcje pojawiające się teraz w sklepach są moimi ulubionymi.
Wprowadzają powiew świeżości do szafy,w końcu zrzucamy ciężkie swetry,kurtki,szaliki itp.
Wkładamy okulary na nos i cieszymy się słońcem :)

Dzięki tej wspaniałej pogodzie postanowiłam wybrać się tym razem
na plener z chłopakami z Creativemotion.
Efekty naszej pracy widać poniżej, mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu.

Udanego wieczoru Kochani!


fot.Creativemotion Video&Media Group / make up&hairstyle Weronika Januchta :)











top/buty - mohito
spodnie - zara
torebka - reserved 
kurtka - stradivarius


Follow me on instagram --> magdalena_zapala







14 komentarzy:

  1. cienko Madlen, pomysł z plażą w marcu całkiem ciekawy, ale wykonanie pozostawia wiele do życzenia, na kolana nie powala. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie powalilo ! Super kochana Oby tak dalej Wielkie brawa K P :*


    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze najpiękniejsza, nic dodać nic ująć . M&M :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo przypadła mi do gustu! sceneria, jak i jakość zdjęć dodają jeszcze większego uroku :) oby tak dalej, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko piekne, stylizacja naprawde ok, zdjęcia również, ogólnie na plus, tylko wlosy niestety wygladaja na bardzo ciezkie i nienaturalne :( Ale reszta bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje głównie ze względu na różnorodność, każdy znajdzie coś dla siebie. Jesteś młoda, naturalnie piękna i masz fajny pomysł na siebie. Co do postu powyżej zdjęcia są zrobione z fantazją. Super jest to, że pomyślałaś również nad makijażem który jest inny niż zazwyczaj, idealnie uzupełnia całą stylizację. Oby tak dalej! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały czas coś nowego :) powodzenia w dalszej pracy nad blogiem ;) fajnie, że pomyślałaś nad bardziej profesjonalnym makijażem, duży plus za to :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Popraw sposób (poziom) wypowiedzi, bo nie tylko wygląd o nas świadczy. Zdęcia, bardzo dobre. Stylizacje też dają radę, lecz ilościowo ubogie. Sceneria na plus. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie był hejt tylko spostrzeżenie, bez nerwów :) fajnie, że coś takiego robisz, wydaje mi się, że różne opinie i wypowiedzi świadczą tylko o zainteresowaniu blogiem. Jak widzisz post napisany przeze mnie nie zawiera samych negatywnych spostrzeżeń. Wydaje mi się, że każdy może mieć swoje zdanie, ale jeśli Cie to uraża to skasuj post lub zablokuj komentarze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie znalazlam tutaj zadnego profesjonalnego makijazu. Granice makijazu oczu nieroztarte, brak cieniowania na powiekach (wrazenie nalozenia jednego koloru na cala ruchoma powiekę). Stylizacja sie podoba, ale nie nazwalabym w zadnym przypadku tego makijazu profesjonalnym.

    OdpowiedzUsuń
  11. figury pozazdrościć stylizacje są super !

    http://a-annabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu wyglądasz pięknie ;)) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny blog.;-)

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;-)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwując dziewczyny na ulicach odnoszę wrażenie, że 80% z nich w przedziale wiekowym 17-23 lata ubiera się tak samo, jak Ty. Niektórych z Twoich stylizacji nie powstydziłaby się gimnazjalistka. Ogółem, nic nowego ani nic oryginalnego.

    OdpowiedzUsuń