sobota, 5 kwietnia 2014

April surprise me !

Witajcie:)

 Mam dla Was wiele newsów. Już na samą myśl o nich pojawia mi się uśmiech na twarzy. 
Zacznijmy od bieżących spraw:
zatem w dniu wczorajszym wygrałam konkurs pt.WASZA SZAFA
 na portalu papilot.pl --->
W zeszły weekend dowiedziałam się od przyjaciółki o takiej akcji u nich na stronie.
Zgłosiłam się od razu przesyłając redakcji kilka stylizacji i udało się!
Od tego miesiąca zaczynam również realizować duże przedsięwzięcie
 związane zarówno z blogiem jak i kierunkiem jaki studiuję (zarządzanie).
To z Kim będę współpracować na pewno Was zaskoczy.
Tę słodką tajemnicę zdradzę na dniach,
jednak dociekliwi mogą śledzić moje wpisy na fanpage'u i instagramie,
może ujawnię rąbek tajemnicy? ?

Na dziś wybrałam pastelową stylizację.
Wiosenny look przejawiający się w pudrowym sweterku i marmurkowych jeansach,
oraz hicie kolekcji na ten sezon,czyli wsuwanych trampach na gumce.

Udanego weekendu kochani,lecę do Krk :*
















sweterek - zara
spodnie/trampki/okulary - h&m
torebka - hazel21
apaszka - stradivarius
naszyjnik/pierścionki - orsay



5 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia Idziesz jak burza ! gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś prześliczna a przy tym masz świetny styl !

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy i w jakiej galerii kupilas buty?

    OdpowiedzUsuń