czwartek, 17 kwietnia 2014

Happy Easter


Witajcie,
z dnia na dzień mam w głowie coraz więcej pomysłów na stylizacje i miejsca do robienia zdjęć.
Dzięki fanpage'u na facebooku dostaję przeróżne propozycje na sesje,
ale to przy pomocy przyjaciół mam możliwość ich realizacji.

Tym razem otrzymałam zaproszenie od pani Anny Dąbrowskiej
właścicielki kwiaciarni " W ogródku", która mieści się przy ul.Kościuszki 17a w Kielcach :)
Bardzo ucieszyłam się z tej propozycji.
Uwielbiam poznawać nowych ludzi i robić coś kreatywnego,
daje mi to ogromną satysfakcję i jednocześnie wzbogaca moje doświadczenie.

Dzisiejsza stylizacja to pierwszy powiew wiosny w moim wydaniu.

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych
składam Wam najserdeczniejsze życzenia, 
aby upłynęły one w miłej i radosnej atmosferze.
Szalonego lanego poniedziałku! :)














kurtka jeansowa - bershka
sukienka - top shop
botki - stradivarius
dodatki - granashop

3 komentarze:

  1. Dobry pomysł z kwiaciarnią, post w stu procentach oddaje wiosnę ;) obserwuje :) zapraszam na pierwszy post www.myconceptofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Idealnie dobrana stylizacja i cudowne miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne stylizacje :) Bardzo swieze :)

    OdpowiedzUsuń